Sc Tyit Srl
Google
Ce este Internet-ul?
Internetul este, la ora actuala, unul dintre cele mai eficiente medii de prezentare al unei companii. In acelasi timp, pentru persoanele din domeniul privat, Internetul este o sursa de informatii usor accesibila, rapida si, de ce nu, foarte comoda.
Utilizarea Internetului in marile orase din Romania a crescut in ultimele 6 luni cu peste 500% !!!
Avantajele unei prezente pe Internet, accesibilitatea, dinamismul, continut bogat si adaptabil nevoilor companiei, existenta permanenta a informatiilor, fac din aceasta cea mai ieftina si, deci, cea mai profitabila forma de publicitate.
Ce trebuie sa fac pentru a fi pe Internet?
La prima vedere, exista 4 mari pasi care trebuie urmati:
1.Cumpararea numelui(domeniului).
Numele de domeniu este cheia succesului dumneavoastra pe Internet. Un nume de domeniu scurt si la obiect va asigura avantajul de a fi gasit si retinut mai usor, un avantaj important avand in vedere multimea ofertantilor. Evitati cu orice pret domeniile care va sunt oferite gratuit sub forma: www.numeledvs.xyz.ro.Acest serviciu este oferit de unele firme al caror viitor este nesigur. Riscati ca, dupa ce site-ul dvs. a devenit cunoscut si vizitat, sa nu-l mai puteti folosi.
2.Conceperea si executarea site-ului (web-design).
Este partea cea mai importanta. Aici se hotarasc informatiile ce vor fi publicate, se alege design-ul (culori, imagini) rezultand produsul final, site-ul dvs.
3.Gazduirea site-ului.
Site-ul trebuie sa fie accesibil 24h/24h. Exista calculatoare specializate care stau legate la Internet non-stop, numite "servere". Pe un astfel de server trebuie inchiriat spatiu pentru site-ul dvs. Este un pas foarte important deoarece de acest server va depinde functionalitatea site-ului (viteza cu care se incarca, securitatea, etc).
4.Intretinerea site-ului.
Trebuie sa fie permanenta, pentru ca informatiile de contact, ofertele de produse, servicii, etc, sa fie reale. Altfel spus, pentru ca scopul prezentei dvs pe Internet sa fie atins. "Prezentarea unor informatii vechi (adica false) fac mai rau decat lipsa acestor informatii".
Profilul utilizatorul roman de Internet
Utilizatorii de Internet din Romania se impart in trei mari categorii:
- cei considerati "dependenti" de Internet (45%)
- utilizatori medii (20%)
- tinerii (35%)
Este utilizatorul de Internet clientul ideal?
Majoritatea utilizatorilor de Internet din Romania sunt oamenii maturi, cu venituri peste medie si care intra pe internet folosind atat computerul de la birou, cat si pe cel de acasa. Din totalul utilizatorilor de Internet, peste 50% au card bancar. Tot mai bine de jumatate (52%) conduc un autoturism personal, iar 20% si-au petrecut cel putin o vacanta in strainatate.

Valid XHTML 1.0 Transitional